تهیه بلیط هواپیما برای سفر با هدف های متفاوت

يکشنبه 27 خرداد 1397
14:56
رضا رمضانی

در این مقاله به ترفندهایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت اشاره کرده ایم با ما همراه باشید .

از مزایای موتورهای جستجو استفاده کنید

موتورهای جستجو برای مقایسه قیمت‌های شرکت‌های مختلف بسیار عالی هستند. نکته جالب این است که معمولاً درصدی از هزینه را به خاطر تبلیغی که برای شرکت‌های هواپیمایی می‌کنند به قیمت بلیط اضافه می‌کنند. توصیه‌ای مفید: سراچه‌هایی را چک کنید که درصدی به مبلغ اصلی بلیط اضافه نمی‌کنند تا بتوانید در تهیه بلیط خارجی ارزان قیمت هواپیما موفق عمل کنید.

زمان خرید بلیط را بدانید

از یک لوکیشن قلابی استفاده کنید.

برخی شرکت‌های هواپیمایی با توجه به مکانی که بلیط‌ها از آن خریداری می‌شود قیمت‌هایشان متفاوت است. بنابراین قیمت بلیط‌ها بر اساس جایی است که از آن بلیط را می‌خرید. این مورد بیشتر برای بلیط‌های داخلی صدق می‌کند، مثلاً بلیطی از بانکوک به یانگمی. اگر این بلیط را از آمریکا بخرید، خیلی گران‌تر خواهد بود نسبت به اینکه آن را از تایلند بخرید. با یک ترفند هک ساده اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان از این مسئله جلوگیری کنید : به‌راحتی می‌توانید لوکیشن کشور خود را در وب‌سایت شرکت هواپیمایی تغییر دهید. بعضی‌اوقات با این کار زبان سایت هم‌تغییر می‌کند و برخی اوقات هم‌تغییر نمی‌کند. اما باید بدانید که مترجم گوگل را برای همین مواقع ساخته‌اند! شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد تغییر دادن لوکیشن و همچنین تعیین قیمت بلیط‌ها پیدا کنید می‌توانید راه‌های تهیه بلیط هواپیما ارزان را هم امتحان کنید.

به دنبال معامله باشید

در وب‌سایت‌ها مختلف ثبت‌نام کنید تا تخفیف‌ها را به اطلاع شما برسانند.به طور مثال برای تهیه بلیط ارزان استانبول ، Airfare Watchdog منبعی عالی است که شمارا از پروازهای ارزان در مسیرهایی مشخص که به آن علاقه‌مند هستید مطلع می‌سازد. شما همچنین می‌توانید تنظیمات آن را به نحوی تغییر دهید که شمارا از هر پروازی که از شهرتان خارج می‌شود مطلع سازد! حتماً به‌سرعت این کار را انجام دهید چراکه آن‌ها می‌خواهند هرچه سریع‌تر بلیطشان را بفروشند و این نشانگر دانش شما از مبحث زمان خرید بلیط ارزان است. ضمنا برای تهیه بلیط هواپیما کیش که یک سفر داخلی محسوب می شود می توانید آن را از سایت ما به صورت آنلاین تهیه کنید.

شبکه‌های اجتماعی

همه‌روزه ایرلاین های بیشتر و بیشتری از مزایای شبکه‌های اجتماعی برای گسترش سرویس های اینترنتی خود مانند، نرخ‌ها، تبلیغات و معاملات دوسر سود استفاده می‌کنند. حتماً در خبرنامه ایمیلی آن‌ها و همچنین توییتر و فیس‌بوک این شرکت‌ها عضو شوید تا همیشه از جدیدترین اخبارشان مطلع باشید.

فرودگاه های دیگر را هم چک کنید

شرکت‌های هواپیمایی معمولاً برای پروازهایشان به فرودگاه های کمتر شناخته شده نرخ ارزان تری دارند. بنابراین اگر بلیط‌های فرودگاه مقصدتان خیلی گران است فرودگاه های نزدیک و کوچک تر را هم چک کنید.

ترکیب های مختلف را امتحان کنید

خرید یک پرواز مستقیم به مقصدتان شاید گران‌ترین بلیط را برای شما رقم بزند به طور مثال برای بلیط هواپیما استانبول اگر می خواهید در خرج کردن پولتان صرفه جویی کنید، مسیرهای جایگزین را که ممکن است یک یا دو توقف در طول سفرتان داشته باشند انتخاب کنید. برخی اوقات خریدن پروازهای یک طرفه در روزهای مختلف به سمت مقصدتان می تواند ارزان تر از پروازهای پشت سر هم تمام شود. من همیشه پروازهایی با دو توقف در مسیر به جای یک توقف را چک می کنم که اگر ارزان تر بود آن‌ها را انتخاب کنم و در زمان توقف هم شاید مقصدی جدید در سفرم تجربه کنم. تاریخ بازگشت تان را نمی دانید؟ عموماً پروازهای مستقیم گران‌تر از پروازهای رفت و برگشت هستند. اگر تاریخ بازگشت تان را نمی دانید یک بلیط رفت برگشت بگیرید و از ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاری که صرفه جویی کرده اید برای عوض کردن تاریخ برگشتتان استفاده کنید. توصیه‌ای مفید: اگر می خواهید دو بلیط در روزهای متفاوت بگیرید سعی کنید هر دو پرواز را با یک بلیط بگیرید حتی اگر بلیط تان رفت وبرگشت نیست. این موضوع می تواند در رزرو هتل شما و کاهش هزینه های شما مفید باشد.

هزینه های مازاد را در نظر بگیرید

قبل از خرید کردن مطمئن شوید تمام هزینه های مازاد درنظر گرفته شده باشد. یکی از مواردی که می توان آن را در نظر گرفت این است که برخی شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر فروش بلیط هواپیما اقدام به فروش بلیط قطار می کنند. این موضوع می تواند به صورت پکیجی برای یک سفر در نظر گرفته شود. همچنین برخی دیگر از شرکت های هواپیمایی مبالغ اندکی را برای خدمات اضافی مانند صندلی‌های به خصوص، وعده های غذایی، چمدان، فضای اضافی برای پا و چیزهای دیگر به مبلغ اصلی اضافه می‌کنند. برای مثال اگر ایرلاین الف بلیطی را با قیمت ۱۵۰ دلاری و ایرلاین با همان بلیط را با قیمت ۲۰۰ دلار می فروشد، اما شما خرید صندلی ها و چک کردن چمدان‌ها را از ایرلاین الف انجام دادید. شما در انتها باید نسبت به ایرلاین های دیگر مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. این موضوع می تواند برای ترنسفر شما از فرودگاه نیز لحاظ شود. اما مطلبی که در این بین وجود دارد برخی از مسافران علاقه به سفر با اتوبوس دارند که این موضوع نیز در شرکت فراهم شده است برای تهیه بلیط اتوبوس می توانید از سایت ما استفاده کنید.

لیست اشیای ممنوعه در پرواز

برای رعایت اصول ایمنی و امنیتی، محدودیت‌هایی برای حمل بعضی از اشیا توسط مسافران وجود دارد. ورود اشیای زیر به هواپیما، هم در بخش بار و هم کابین ممنوع است:

– انواع مواد آتش‌زا، منفجره و سریع‌الاشتعال

– انواع کپسول و اسپری‌های شیمیاییِ تحت فشار مانند گاز اشک آور، بیهوش کننده، دفاع شخصی و گاز مایع

– انواع مواد اسیدی و خورنده مانند اسید، سرکه و…

همراه بردن وسایل زیر به داخل کابین هواپیما ممنوع است:

– انواع سلاح‌های گرم شامل سلاح‌های نظامی، شکاری و ساچمه‌زن

– انواع فشنگ جنگی، شکاری و ورزشی

– انواع اشیا و ابزار برنده مانند تیغ موکت‌بری، بطری، شیشه، چاقو، دشنه، قیچی، ناخن‌گیر، تیغ جراحی، پنجه‌بوکس، تیغ تراشی و اشیای مشابه

– انواع ابزار مانند پیچ گوشتی، آچار، چکش، سیم، طناب و…

– انواع اسلحه‌های اسباب‌بازی که شبیه اسلحه‌ی واقعی باشند.

منبع : خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان


[ بازدید : 667 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بلیط هواپیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]