بلیط هواپیما در زمان مناسب سفر هوایی

يکشنبه 24 تير 1397
12:26
رضا رمضانی

حقایق جالب هواپیمایی در تهیه بلیط هواپیما و نکات جالب سفر با هواپیما می تواند بسیار متفاوت باشد. فرودگاه برای خیلی از مسافران با خرید کردن و گذران وقت تا زمان سوار شدن به هواپیما گره خورده است. اما جالب است اگر بدانید که برای بعضی ها فرودگاه جایی برای خوابیدن است. آنهایی که اسباب سفرشان در یک کوله خلاصه می شود، برای صرفه جویی در هزینه های اقامتشان و تهیه ترجیح می دهند شب را در فرودگاه سپری کنند. یا حتی برخی مسافران که فوبیای جاماندن از پرواز دارند، با خوابیدن در فرودگاه مشکلی ندارند. اما اینکه چگونه می توان شب را در جایی مانند فرودگاه به صبح رساند، سئوالیست که هم مشتاق دانستن آن است.

آمادگی داشته باشید

به احتمال زیاد فرودگاه هایی هستند که به شما اجازه یک شب اقامت را نخواهند داد. اول خوب تحقیق کنید که آیا فرودگاه مورد نظر شما ۲۴ ساعت شبانه روز باز است یا خیر؟ اگر باز نیستند، خود را برای هر چیزی آماده کنید. زیرا در رزرو کردن هتل جایی ندارد و حداقل نام یک اقامتگاه را در ذهن داشته باشید که بتوانید یک شب را در آنجا سپری کنید.


بهترین نقطه فرودگاه را پیدا کنید

ابتدا دوری در فرودگاه بزنید و بهترین نقطه را برای خواب پیدا کنید. بدون شک علاقه ای ندارید که خیلی نزدیک سرویس های بهداشتی، باجه های چک این و دیگر قسمت های پرتردد باشید. اگر به تنهایی سفر می کنید، نزدیک سایر مسافران بخوابید. در این صورت حواستان به یکدیگر خواهد بود و حتی ممکن است دوست هم پیدا کنید. گاهی اوقات بهتر است که سالن های ورود را چک کنید، شاید نسبت به سالن های خروجی جای بهتری باشند. می توانید از بخش حراست در مورد بهترین جای فرودگاه سئوال کنید. بدون شک شما اولین کسی نیستید که در فرودگاه می خوابید و آخرین هم نخواهید بود. کارمندان فرودگاه به این موضوع عادت دارند و اگر خیلی صریح از آنها در مورد بهترین نقطه بپرسید، به شما خواهند گفت.

چشم بند خود را همراه داشته باشید

یکی از دشواری های خوابیدن در فرودگاه، فرار از نور مهتابی هاست. این لامپ ها در تمام طول شبانه روز روشن هستند و قرار نیست فقط برای شما خاموش شوند. بنابراین برای فرار از نور این لامپ ها، چشم بند خود را همراه داشته باشید. چشم بند می تواند تفاوت بین یک خواب اندک و یک خواب عمیق را به خوبی به شما ثابت کند.

هدفون هم به کار شما خواهد آمد

هدفون ها راه بسیار خوبی برای مقابله با صداهای محیط اطراف هستند. آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید(ترجیحا ملایم باشد) و به خواب بروید(مطمئن باشید که تلفن همراه یا MP3 خود را مخفی کنید. قطعا نمی خواهید وقتی بیدار شدید ببینید که هدفون شما به چیزی وصل نیست!

از پتو یا یک روانداز استفاده کنید

استفاده از پتو و یا روانداز باعث خواهد شد که فکر کنید در تخت خود و زیر پتو هستید. برخی از فرودگاه ها تهویه های خود را خاموش نمی کنند و ممکن است باعث شود شب احساس سرما کنید.

آب و غذا همراه خود داشته باشید

بیشتر مغازه ها در شب بسته هستد و ممکن است خریدن غذا یا آب خیلی طول بکشد. شیرینی ها منابع خوبی برای تأمین انرژی روزانه و غلبه بر گرسنگی به شمار می روند. اگر با قرص خواب هم مشکلی ندارید، یک بسته از آن را هم کنار کیف غذای خود جا دهید.

روی کیف تان بخوابید

اگر روی کیف خود بخوابید هم می توانید مانع به سرقت رفتن آن شوید و هم اینکه یک بالش انعطاف پذیر برای خودتان تهیه کنید.

خودتان را سرگرم کنید

خوابیدن در یک فرودگاه می تواند کمی خسته کننده به نظر برسد. پس اگر تنها سفر می کنید و خواب به چشمانتان نمی آید، مطمئن شوید که ابزارهای کافی برای سرگرم کردن خود همراهتان است. این ابزار می تواند کتاب، موسیقی یا حتی یک فیلم در تبلت و یا تلفن همراه شما باشد. هیچ چیزی کلافه کننده تر از بی حوصلگی آن هم ساعت ۳ نیمه شب نیست.

اندکی نقش بازی کنید

ممکن است پرسنل فرودگاه شما را بیدار کرده و از شما بخواهند آنجا را ترک کنید. اگر این اتفاق برایتان افتاد، کافیست اندکی نقش بازی کنید. طوری وانمود کنید که گویی واقعا دلتان نمی خواسته آنجا باشید اما چاره دیگری ندارید. خیلی کم پیش خواهد آمد که در این صورت شما را تنها نگذارند.

لباس مناسب بپوشید

لباس راحت بپوشید. اگر فکر می کنید سردتان خواهد شد، تا آنجا که ممکن است، چند لایه لباس بپوشید. چند لایه پوشیدن باعث می شود با خوابیدن روی کف سفت و سرد زمین هم مشکلی نداشته باشید.

منبع: خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان


برچسب ها: بلیط هواپیما ,
[ بازدید : 777 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بلیط هواپیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]