سفر های خارجی با تهیه بلیط هواپیما

چهارشنبه 23 خرداد 1397
11:24
رضا رمضانی

شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافربری برای آسایش و رفاه همه مسافرها تسهیلاتی را در نظر می گیرند تا بتوانند به وسیله سامانه های این شرکت ها و آژانس ها به راحتی به برنامه های پروازی دلخواه خودشان دسترسی داشته باشند و بلیط موردنظرشان برای هر قسمت از دنیا به طور مثال بلیط ارزان استانبول را در کوتاه ترین زمان در حوزه بلیط خارجی ارزان بخرند.

در سامانه های خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود. سایت فروش بلیط هواپیما خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن خدمت هه مسافران محترم به تمامی مقصدهای موجود به طور مثال کیش و تهیه بلیط هواپیما کیش ارائه می دهد. شما برای استفاده از خدمات سایت و رزرو و خرید بلیط هواپیما فقط باید در سایت و سامانه ثبت نام کنید. اگر از قبل در این سایت عضو هستید می توانید با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود به سایت وارد شوید.


شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافربری برای آسایش و رفاه همه مسافرها تسهیلاتی را در نظر می گیرند تا بتوانند به وسیله سامانه های این شرکت ها و آژانس ها به راحتی به برنامه های پروازی دلخواه خودشان، رزرو هتل دسترسی داشته باشند و بلیط موردنظرشان را در کوتاه ترین زمان بخرند. در سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

سایت فروش بلیط هواپیما خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن خدمت هه مسافران محترم به تمامی مقصدهای موجود ارائه می دهد. شما برای استفاده از خدمات سایت و رزرو و خرید بلیط هواپیما فقط باید در سایت و سامانه ثبت نام کنید. اگر از قبل در این سایت عضو هستید می توانید با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود به سایت وارد شوید.

مراحل خرید بلیط هواپیما

ابتدا منوی خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنید. بعد در قسمت های مشخص شده مبدا، مقصد و زمان حرکت خودتان را درج کرده و اگر تمایل به خرید بلیط رفت و برگشت دارید تیک مربوط به این گزینه را انتخاب کنید. و تاریخ رفت و تاریخ برگشت خودتان را در بخش های مربوطه مشخص کنید.

همینطور تعداد بلیط هایی که قرار است خریداری کنید را نیز معین کنید، تعداد بلیط ها بر اساس سن مسافرانی که با شما همراه هستند مشخص می شود.

به یک نکته مهم توجه داشته باشید که سه ساعت پیش از پرواز همه امکان ها خرید بلیط هواپیما به صورت سیستمی بسته می شوند و اگر تمایلی به خرید بلیط چارتر داشته باشید می توانید منتظر ارائه این بلیط ها باشید.

جداول پرواز براساس زمان موردنظر شما در فهرست نمایش داده خواهند شد. بعد از اینکه از زمان و ساعت دقیق پروازتان اطمینان حاصل کردید بر روی دکمه تایید یا ادامه کلیک کنید.

بعد در جدولی تمامی تعداد مسافرانی که وارد کرده اید به همراه همه اطلاعات پرواز مانند قیمت بلیط هواپیما برای هر رده سنی از مسافران به نمایش در می آید. که اگر این موارد موردتایید شما باشند می توانید بر روی دکمه تایید یا ادامه کلیک کنید و این مرحله را نیز رد کنید.

حالا نوبت به وارد کردن اسامی مسافران و پرداخت هزینه بلیط هواپیما است که با کلیک بر روی گزینه مربوطه امکان پذیر است.

اطلاعات شخصی هر یک از مسافران را در بخش های تعیین شده به دقت وارد کنید و برای آن ها بلیط هواپیما را به صورت رزرو شده ثبت نمایید.

دقت کنید که اسامی مسافران را به صورت کامل با نام و خانوادگی معتبر و به صورت فارسی و انگلیسی در بخش های مربوطه بنویسید.

به این خاطر باید در وارد کردن اسامی مسافران دقت کنید که امکان اصلاح اسامی وجود ندارد و اسامی وارد شده غیرقابل تغییر هستند.

اگر شما از آن دسته مسافران هستید که می خواهید از خدمات حمل و نقل رایگان شرکت های هواپیمایی استفاده کنید باید گزینه مربوط به تمایل به دریافت سرویس های حمل و نقل رایگان را انتخاب کنید.

این خدمات فقط برای پروازهای داخلی با مبدا تهران و به طور یکطرفه به مسافران ارائه می شود.

بعد از وارد نمودن اطلاعات شخصی هر یک از مسافران، به مدت بیست دقیقه صندلی های انتخابی شما به صورت رزرو در نظر گرفته می شوند و سایر مسافران و خریداران بلیط اینترنتی بلیط هواپیما نمی توانند آن صندلی ها را انتخاب کنند. شما در این مدت باید خرید خود را قطعی کنید و نسبت به پرداخت هزینه بلیط هواپیما اقدام نمایید. اگر در این زمان تعیین شده نتوانید قیمت بلیط هواپیما را پرداخت کنید صندلی های رزرو شده از حالت رزرو خارج شده و برای خرید سایر مسافران آزاد خواهند بود.

بعد از اینکه تمامی اسامی مسافران را به صورت کامل و دقیق وارد کردید گزینه ثبت را فشار دهید تا اطلاعات در سامانه ثبت شوند. همانطور که گفته شد بعد از زدن این دکمه دیگر امکان اصلاح مشخصات را نخواهید داشت. در ادامه برای نهایی کردن رزرو بلیط هواپیما بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا به صفحه پرداخت قیمت بلیط هواپیما وارد شوید.

با کمک همه کارت های عضو شتاب و با داشتن رمز دوم کارت بانکی خود می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

بعد از اینکه پرداخت شما تایید شد، رزرو و خرید بلیط هواپیمای شما نمهایی می شود و می توانید بلیط های خریداری شده خودتان را در بخش ناحیه کاربری مشاهده کنید و نسبت به پرینت بلیط اینترنتی خریداری شده خود اقدام کنید. همینطور شماره سریال بلیط خریداری شده برای شما پیامک می گردد.

گفتنی است که اگر بانک عملیات بانکی شما را تایید نکند و بلیط هواپیما در بخش کاربری مشاهده پذیر نباشد، پرواز برای شما رزرو نخواهد شد و شما باید از نو اقدام به خرید و تایید بلیط هواپیما کنید.

در زمان مراجعه به فرودگاه باید پرینت بلیط اینترنتی هواپیما را در دست داشته باشد و یا شماره سریال بلیط ارسالی به گوشی خودتان را به ماموران نشان بدهید. همینطور باید در کنار این ها، کارت ملی معتبر و یا گذرنامه خود را به همراه داشته باشید.

در پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف وزن های بار مجاز مختلفی را به مسافران اعلام می کنند که میانگین بار مجاز سی کیلو گرم است.

همه مسافران محترم باید دو ساعت پیش از پرواز در محل فرودگاه حضور داشته باشند.

استرداد بلیط هواپیما

اگر شما به هر دلیلی از ادامه مسافرت و سوار شدن به هواپیما منصرف شدید می توانید بلیط خریداری شده خودتان را پس بدهید و با توجه به زمان باقیمانده تا زمان پرواز مقداری از قیمت پرداختی بلیط هواپیما را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که اگر شما پرواز خود را به خاطر تاخیر پروازهای دیگر شرکت های هواپیمایی از دست بدهید هزینه بلیط قابل استرداد نخواهد بود و این مورد مشمول مقررات استرداد بلیط هواپیما نیست.

کنسل شدن بلیط هواپیما به علت های تغییر پرواز و یا انصراف از سفر با مراعات موردهای زیر امکان پذیر است.

اگر شما بلیط خریداری شده خود را تا ساعت 12 ظهر 3 روز پیش از پرواز برگردانید، پنج درصد قیمت بلیط از کل قیمت کسر می شود و مابقی به شما پرداخت می شود.

اگر شما بلیط خریداری شده خود را تا ساعت 12 ظهر 3 روز پیش از پرواز تا ساعت 12 ظهر روز قبل از پرواز برگردانید، ده درصد قیمت بلیط از کل قیمت کسر شده و مابقی به شما پس داده می شود.

اگر شما بلیط خریداری شده خود را یک روز پس از پرواز از ساعت 12 ظهر تا یک ساعت پیش از پرواز برگردانید، سی درصد قیمت بلیط کسر شده و مابقی به شما پرداخت می شود.

اگر شما تا یک ساعت پیش از پرواز تا انجام پرواز بلیط خود را برگردانید، پنجاه درصد قیمت بلیط هواپیما کسر شده و مابقی به شما پرداخت می شود.

کنسل کردن بلیط هواپیما

برای کنسل کردن بلیط هواپیما به بخش کاربری خودتان بروید و بر روی گزینه درخواست کنسل کردن بلیط کلیک کنید. شماره سریال بلیط خریداری شده را بزندی و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. اگر بلیط شما به صورت رفت و برگشتی است هر دو مسیر برای انتخاب نشان داده می شود. هر یک را که خواستید می توانید برای کنسل کردن بلیط انتخاب کنید. اگر قصد کنسل کردن هر دو مسیر رفت و برگشت را دارید می توانید هر دو را انتخاب نمایید. درخواست شما ثبت و با توجه به زمان ثبت، هزینه استرداد محاسبه و به حساب بانکی شما واریز می شود.

منبع : خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان


[ بازدید : 364 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بلیط هواپیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]